Kysymys:
Kuinka voin polkea ympyröissä?
Johan Dahlin
2010-08-26 06:17:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Muutama vuosi sitten vaihdoin normaalin polkimen käytöstä leikkeetön poljin. Tottuminen vie vähän aikaa. Jotta voin käyttää sitä optimaalisesti, minun on opittava polkemaan ympyröinä eikä neliöinä, esimerkiksi käyttämään samaa voimaa koko kiertoradan ajan. Mitä minun on ajateltava voidakseni polkea kunnolla?

Kahdeksan vastused:
#1
+12
peppajiggapuff
2010-08-26 10:47:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tekniikka, joka voi auttaa sinua saamaan tehokkaamman polkemisen aivohalvauksen, on eristetty jalka -niminen harjoitus. Pidä polkupyörääsi kouluttajalla tai hiukan ylämäkeen, pura vasen jalka ja poljin käyttämällä vain oikeaa jalkaa 30-60 lyöntiä. Vaihda sitten ja tee sama toiselle jalalle. Tämä harjoitus antaa hyvin luonnollisen tunteen siitä, kuinka jalkojesi tulisi pyöriä tehokkaan polkemisen saavuttamiseksi.

#2
+5
Anthony K
2010-08-26 06:25:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Minun käskettiin kuvitella, että yrität kaavata hieman mutaa jalastasi. Kun vedät alas noin 1 O'Clockista, juuri saavuttaessasi noin 5 O'Clockia, aloita vetää jalkaa taaksepäin, osoittamalla varpaasi kohti maata, kuten yrittäen kaapia muta kengän etuosasta. En ole aivan varma, missä sinun pitäisi lopettaa tämä vetäminen, mutta sanoisin, että se on noin 8 O'Clockia, koska siinä vaiheessa toisen jalkasi pitäisi alkaa painostaa toista kampea.

#3
+5
curtismchale
2010-08-26 07:57:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Maastopyöräily on paras asia. Luin juuri Chris Carmichealin (koulutettu Lance Armstrong) harjoitteluartikkelia, ja tutkimuksissa hän teki maastopyöräilijöille parhaan luonnollisen spinin. He luulevat, että se tuli kiipeilemällä irtoiselle lialle istuessaan varmistaaksesi, että sinulla on hyvä pito.

Toinen hyvä harjoitus on poljin yhdellä jalalla. Teen tämän kerran viikossa matkan lopussa. Vain lohko tai kaksi, mutta se todella korostaa polkemisen puutetta ympyrässä.

Tämä edellyttää, että sinulla on myös valmentaja, joka tietää, mitä he tekevät ja mistä he puhuvat. Pelkästään meneminen ulos ja ratsastus lika ei auta tilannetta. Olen nähnyt paljon mtn-pyöräilijöitä, joilla on huono polkemistekniikka. Viimeinen lause on kuitenkin hyvä. +1 yhden jalan polkemista varten.
Totta, se edellyttää jonkin verran tietoa siitä, kuinka polkea mäkeä ylös. Joten, löysää löysää likaa hieman kaltevuudesta. Pysy istuessasi ja kiipeä mäellä helposti pyörällä liukumatta. Kun pääset tasaisemmaksi, etsi jyrkempi mäki.
Kuten custismchale sanoo, et tarvitse linja-autoa, vain kukkuloita, joissa on löysää likaa. Ja älä vain istu, jyrkempiä kukkuloita kiipeäminen antaa sileyden satulasta ja tietoisuuden painon jakautumisesta.
#4
+4
Jack M.
2010-08-26 06:25:39 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mielestäni paras aika harjoitella hyvien pyörien pyörimistä on silloin, kun vaihde on kokonaan loppunut (esimerkiksi 20 mph: n mummon vaihde). Ajan yhdellä nopeudella, joten tämä on minulle melko helppoa. Vaihteiden ulkopuolella oleminen antaa minun tuntea kuinka pyöreät liikkeeni todella ovat. Jos en vetäydy taaksepäin aivohalvauksen alaosaan ja sitten ylös takaosaan, tunnen pyörän loiskuvan ympärilläni.

Tämä auttoi minua, ehkä se voi auttaa sinua myös.

#5
+4
Tim
2010-08-26 06:55:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

En todellakaan ole asiantuntija, mutta joitain asioita, jotka auttoivat minua

  • joukko rullia (ei jalustaa / valmentajaa), mutta rullat voivat auttaa liikkeessäsi.
  • " piireissä ajattelu "auttaa myös. Visualisoi jalan / polkimen liike
+1 rullille - jos et polkea mukavissa piireissä, nouset eteenpäin ja taaksepäin. Ei muutama minuutti siitä, että saat sinut kiinnittämään huomiota muotoon.
#6
  0
Glenn Gervais
2011-12-02 06:44:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

On olemassa pari työkalua (molemmat melko kalliita), jotka voivat auttaa. Kaikki tulee kuitenkin lihasmuistiin, mitä enemmän pyörität, sitä paremmin saavutat sen.

Computrainer: llä on spin-skannaus, joka auttaa tunnistamaan kadenssisi tasaiset tai kuolleet paikat.

Powercranks pakottaa sinut eristämään jalat irrottamalla kammet toisistaan.

#7
  0
andy
2011-12-02 07:28:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos pidät tasaisuudesta, vetäminen voi parantaa peliäsi. Käsite, joka sinun on vedettävä ylöspäin sidotulla jalalla / polkimella, on myytti, joka on tehty, koska se tuntuu hyvältä! Se voi olla syytä tehdä siitä syystä yksin. ;]

Jotta voit tasoittaa aivohalvauksesi ja etsiä käsittelemäsi ongelmat, mäen toistojen tekeminen vuorottelemalla yhtä tai toista jalkaa auttaa sinua löytämään kummankin jalan polkimen aivohalvauksen heikot kohdat.

#8
  0
Dan Hulme
2013-04-25 23:10:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Sain tämän temppun Internetistä noin kymmenen vuotta sitten. En muista, missä, pelkään, tai hyvittäisin lähdettä.

Kuvittele, että jalkasi ovat todella kädet ja ettet polkea, mutta käämittää itseäsi jonkinlaisella hammaspyöräradalla. Kuvittele, tunne se ja pidä liike mielessä polkemisen aikana.

Kämme ovat paljon paremmin varusteltuja oikeanlaiseen työntöliikkeeseen kuin jalkamme, joten ajattelemme kädellä käämittämistä. moottorikaivosi pitämään yhtenäinen määrä voimaa koko vallankumouksen ajan.

Pysy valppaana: jos huomaat itsesi palaavan männän polkemiseen, ajattele vain käsiä uudelleen, ja teet siitä pian tapana.

Luin kerran Greg LeMondilta teeskentelemällä, että raaputat mutaa kengiltäsi.


Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...